Guest Directory

(For English click here)

Geachte gast,

Wij heten u van harte welkom in Best Western Hotel Groningen Centre. Het is ons een genoegen om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. In deze guest directory vindt u de nodige informatie over ons hotel. Indien u nog vragen heeft staan onze medewerkers u graag te woord.

Namens het personeel wensen wij u een prettig verblijf!

Adapters

Het voltage in Nederland is 220-230 volt. Diverse soorten adapters zijn 24 uur per dag g ratis te lenen bij de receptie.

Adresgegevens

Post: Best Western Hotel Groningen Centre Postbus 7080, 9701 JB Groningen

Bezoek: Radesingel 50 9711 EK Groningen

Airco

Niet alle kamers in ons hotel beschikken over airco. U kunt, op basis van beschikbaarheid, kosteloos bij de receptie een ventilator krijgen. Voor meer informatie kunt u terecht bij de receptie.

Alarm

Indien er zich een noodgeval voordoet, neemt u dan direct contact op met de receptie (2955).

Babybedje

Op verzoek plaatsen wij een babybedje op uw kamer. De kosten hiervan zijn € 7,50 per nacht.

Bagage

Wij bieden de mogelijkheid om bagage de gehele dag door bij ons achter te laten bij de receptie.

Bagage assistentie

Wij helpen u graag even met uw bagage van en naar de kamer te brengen. Hiervoor kunt u de gehele dag terecht bij de receptie.

Bar: Grand café

Voor het nuttigen van een drankje en gratis koffie en thee kunt u terecht in ons Grand Café. De bar is iedere dag geopend tot 2:00 uur ’s nachts.

Best Western Rewards

Best Western heeft haar eigen loyalty programma: Best Western Rewards. Word lid en profiteer van de vele Rewards voordelen! Wilt u zich aanmelden voor ons Rewards programma of wenst u meer informatie, neemt u dan contact op met de receptie.

Brandalarm

Neem bij brand de volgende maatregelen in acht:
– Sla onmiddellijk alarm door de rode brandmelder te activeren en de receptie te waarschuwen. Sluit alle ramen en deuren.
– Verlaat zo snel mogelijk het hotel via de trappen en/of nooduitgangen.
– Gebruik nooit de lift!
– Volg de instructies op van de hotelmedewerkers, politie en brandweer.

Creditcards

Wij accepteren de volgende creditcards: Eurocard/MasterCard, Visa, American Express.

Dinervouchers

Omdat wij zelf niet over een restaurant beschikken, verkopen wij voor verschillende restaurants op loopafstand van het hotel 3-gangen dinervouchers. Onze receptiemedewerkers geven u hierover graag meer informatie.

Dokter/tandarts

Mocht u tijdens uw verblijf een dokter en/of tandarts nodig hebben, dan kunt u dit aangeven bij de receptie. Houd uw verzekerings- en legitimatiegegevens bij de hand.

Dranken

Verschillende drankjes zijn verkrijgbaar in het Grand Café van het hotel.

EHBO

Voor eerste hulp bij ongelukken kunt u contact opnemen met de receptie.

Extra services

Extra kussens, lakens, dekbedden, washandjes en handdoeken kunt u 24 uur per dag kosteloos via de receptie verkrijgen.

Fax- en kopieerservice

Onze receptiemedewerkers kunnen 24/7 faxen versturen of kopieën voor u maken.

Fitness

In het hotel bevindt zich een fitnessruimte. De fitnesruimte bevindt zich op de begane grond, als u bij de receptie staat aan de linkerkant. U kunt hier 24 uur per dag terecht. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de receptie.

Föhn

Een föhn bevindt zich in de badkamer of in de kast van uw kamer.

Gasttevredenheid

Binnen Best Western streven wij continu naar verbetering van onze service en kwaliteit. Wij waarderen het zeer indien u uw mening geeft over uw verblijf op www.bwfeedback.com en/of op www.tripadvisor.nl.

Internet

Om verbinding te maken gaat u naar de instellingen van uw apparaat en kiest u voor WIFI en maakt u verbinding met het netwerk ‘Best Western’. Het wachtwoord is Welcome1. Als u verbonden bent, komt er een pop-up scherm waarin u de voorwaarden kunt accepteren. Voor meer informatie hierover kunt u terecht bij de receptie (telefoonnummer 2955).

Kluis

Bij de receptie beschikken wij over een kluis waar u uw spullen in bewaring kunt geven.

Koffie en thee

In het Grand Café kunt u kosteloos een kopje koffie of thee pakken. Ook heeft u in uw kamer de mogelijkheid om een kop koffie of thee te maken.

Kranten

Nederlandse kranten zijn elke dag te lezen in ons Grand Café.

Lobby computer

In de lobby staat een computer waar u 24 uur per dag gratis gebruik van kunt maken. Mocht u iets willen printen, dan kan dit via de printer bij de receptie.

Mineraalwater

Er is 24 uur per dag mineraalwater te verkrijgen in ons hotel via onze medewerkers en bij de vendingmachine in de lobby. Het kraanwater is drinkbaar.

Naaigerei

Mocht u naaigerei nodig hebben, dan is dat verkrijgbaar bij de receptie.

Noodgevallen

Bij noodgevallen bel de receptie. Meld uw kamernummer en soort noodgeval of bel 112 voor de nationale alarmcentrale.

Ontbijt

Van maandag t/m vrijdag is er tussen 7.00 uur en 10.00 uur een ontbijtbuffet in het Grand Café. Op zaterdag en zondag is het ontbijt van 8.00 uur tot 11.00 uur. Indien u wilt vertrekken voor aanvang van het ontbijt, dan heeft u de mogelijkheid om een ‘ontbijt to go’ te bestellen bij de receptie. Zij kunnen u hier meer informatie over geven.

Openbaar vervoer

De receptie voorziet u graag van de benodigde reisinformatie.

Parkeren

U kunt parkeren bij onze parkeergarage onder het hotel voor € 17,- per overnachting. Door de beperkte parkeerruimte vragen wij u de autosleutel af te geven bij de receptie. Op vrijdag, zaterdag en zondag is er een valet parker aanwezig die uw auto voor u in de garage rijdt en er weer uitrijdt wanneer u vertrekt.

Post

Bij de receptie kunt u tegen betaling uw post laten frankeren. Tevens doen wij graag uw post voor u op de bus.

Receptie

De receptie is 24 uur per dag bemand.

Restaurant

Voor het reserveren van een tafeltje in een restaurant kunt u terecht bij de receptie. Graag verwijzen wij u door restaurants in de nabijheid van Best Western Hotel Groningen Centre.

Roken

Roken is in het gehele hotel niet toegestaan. Indien wij merken dat er toch gerookt is op de kamer brengen wij hiervoor € 50,- extra schoonmaakkosten in rekening.

Schoenpoets

Op de begane grond staat een schoenpoetsmachine waar u kosteloos uw schoenen kunt poetsen.

Sleutelkaart

Een tweede sleutelkaart voor de hotelkamer is op aanvraag beschikbaar indien u graag stroom op de hotelkamer wilt hebben bij afwezigheid. Voor meer informatie hierover kunt u terecht bij de receptie.

Storingen/technische mankementen

Indien u (technische) gebreken constateert in uw kamer, verzoeken wij u dit door te geven aan de receptie (2955). De receptie zorgt dat het probleem zo spoedig mogelijk wordt opgelost.

Strijkijzer en strijkplank

Indien u gebruik wilt maken van een strijkijzer en strijkplank, verzoeken wij u contact op te nemen met de receptie. U kunt het strijkijzer en de strijkplank gedurende uw gehele verblijf gebruiken.

Taxi

De receptie kan te allen tijde een taxi voor u reserveren.

Telefoon

Voor de receptie kunt u het nummer 2955 bellen. Voor een buitenlijn dient u eerst de receptie te bellen en het gewenste telefoonnummer door te geven, zij zullen u doorverbinden. Om naar een andere hotelkamer te bellen, kunt u een 3 toetsen, gevolgd door het betreffende kamernummer.

Temperatuur

Alle kamers zijn voorzien van verwarming. Tevens kunt u het raam openen.

Toeristische informatie

Informatie over uitstapjes, fietsroutes e.d. in de omgeving is verkrijgbaar bij de receptie.

Toiletartikelen

Diverse toiletartikelen zoals een scheersetje, tandenborstel en tandpasta zijn verkrijgbaar bij de receptie.

Uitchecken

Op de dag van vertrek verzoeken wij u uw hotelkamer voor 12.00 uur te verlaten. U kunt uw bagage de gehele dag bij de receptie in bewaring geven indien gewenst. Het is mogelijk om een late check-out te reserveren bij de receptie op basis van beschikbaarheid en tegen betaling.

Vergaderzalen

Het hotel beschikt over 5 vergaderzalen. Deze bevinden zich op de begane grond en de 1e etage.

Verkoopautomaat

In de lobby staat een verkoopautomaat. Hier kunt u 24 uur per dag drinken, snoep en hartige snacks krijgen.

Verlies en/of diefstal

Best Western Hotel Groningen Centre stelt zich niet aansprakelijk voor verlies en/of diefstal van persoonlijke eigendommen.

Wake-up call

Uw wake-up call kunt u aanvragen bij de receptie.

Waardevolle spullen

Niet alle hotelkamers beschikken over een kluisje. Uiteraard kunt u waardevolle eigendommen bij de receptie afgeven, deze zullen dan voor u in onze centrale kluis bewaard worden.